Olympische stadion en rondgeleid door Jackie - Reisverslag uit Sydney, Australië van ralph kijk in de vegte - WaarBenJij.nu Olympische stadion en rondgeleid door Jackie - Reisverslag uit Sydney, Australië van ralph kijk in de vegte - WaarBenJij.nu

Olympische stadion en rondgeleid door Jackie

Door: ralphkidv

Blijf op de hoogte en volg ralph

22 November 2011 | Australië, Sydney

hey allemaal,

Hier weer een bericht uit het zonnige sydney. Gister ben ik opgehaald door oud collega Jackie en zei wilde mij de stad laten zien en ik mocht kiezen wat ik wilde. Nou speelt Jackie toevallig in het australisch hockey team dus tja dat werd naar het olympische dorp hier in sydney. Daar heb ik het tennis stadion en het zwembad en uiteraard het hockey stadion gezien!!! Dit was zo super gaaf om te zien waar de spelen ooit waren. Na dit mooie bezoek moest en zou ik van Jackie een stukje rijden in ausralie. Dit was in het begin gek want, de ruitenwisser en de richting aangever zitten omgedraaid. Dus je raad het al haha richting aangeven was ruitenwissen bij mij. Daarna werd ik uitgenodig door haar om bij hun thuis te komen eten en hier heb ik de hele familie ontmoet! Dit was echt een geweldige dag!! Vandaag gaat Jackie mij smsen of het oke is of ik met kerst het ga vieren bij hun! Even afwachten maar de gastvrijheid hier is zo groot dus dat komt wel goed denk ik!!! Morgen ga ik sydney verlaten met het vliegtuig en vlieg ik via brisbane naar cairns! al met al een heerlijk begin van de week!!! knuffels en kussen vanuit hier!

  • 22 November 2011 - 09:11

    Mam:

    Jeetje man, wat maak je allemaal mee!!! En wat dacht je van je moedertje!!!! Het ene kind aan de ene kant van de werled en straks Joyce naar de andere kant!! Kan t gekker!!! Pas een week weg en t klinkt allemaal super hou vol maar dat is geen probleem denk ik! Enne in Cairns hebben ze vast ook (geen) bier haha. Wij volgen je via de kaart op de deur!! Dag dag xxx mam

  • 23 November 2011 - 10:06

    Danielle:

    Wat leuk dat je daar je oud collega trof.Dat is fijn om even iemand bekends te zien ook.
    Alles gaat vanzelf dan he.Iedereen helpt elkaar.Aan contacten geen gebrek dus.Had ik ook niet verwacht.Jij bent dar ook niet moeilijk in.
    Ralph, dit is de mooiste tijd van je leven jongen.Die vrijheid!!!!!!!!
    We blijven je volgen.
    Enne die maaltijden.....................niks gelogen he? AL muffins geproefd??
    Doeiiiiiiiiiii xxxxxxxxxxxxxxxx

  • 23 November 2011 - 20:29

    Mam:

    Hey Jongen we genieten mee van je enthousiaste verhalen en je avonturen!! Skype liep even mis maar msn lukte goed!! Super leuk dat je nu al weer in Cairns zit en smaakte de pizza?? Wat een mooie foto's van t olypisch stadion. Geniet lekker verder!! We horen je vanzelf weer.
    Dag dag Mamxx en Wim en Pap en Joyce enz. enz. enz.

  • 25 November 2011 - 09:41

    Mam:

    Hey man maak je niet al te druk maar ik begreep van Joyce dat het allemaal goed gaat komen!! Bij de jeepsafari denk aan je ruitenwissers!!! Geniet van alles wat je tegenkomt!! Enne jouw besluiten zijn t belangrijkst!!! Dikke kus en knuffels!!!!!xxxxxxxxxxxxxxxxxx Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2012

de beslissing

14 Januari 2012

sydney again en great ocean road

06 Januari 2012

reisplannen

24 December 2011

sydney

15 December 2011

newcastle
ralph

Actief sinds 10 Okt. 2011
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 14426

Voorgaande reizen:

15 November 2011 - 16 Mei 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: