sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van ralph kijk in de vegte - WaarBenJij.nu sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van ralph kijk in de vegte - WaarBenJij.nu

sydney

Door: ralphkidv

Blijf op de hoogte en volg ralph

24 December 2011 | Australië, Sydney

ey,

weer terug in sydney na 11 dagen newcastle! Gister in de ochtend vertrokken richting sydney met de bus! Daar gaat het kertfeest en nye gevierd worden nu al zin in! Aangekomen in het hostel in sydney heb ik mijn laptop gepakt en ik wilde graag weten waar het voetbalstadion is want 29dec speelt sydney tegen melbourne en bij sydney speelt pascal boschaart en bij melbourne is john van 't schip trainer dus dat is de rede dat ik wil gaan! Een hele wandeling gemaakt haha maar gevonden en op de terug weg was ik binnen 10 minuten terug haha! Daarna 2 mensen ontmoet die ik in amsterdam in de winkel ontmoet had en dat was weer een gezellige avond! Vanavond weet ik nog niet wat er gaat gebeuren maar morgen op naar bondi beachparty waar ik met sophie en sara naar toe ga heb er zin in ! spreek jullie snel weer ciao xxxx en No worries haha

  • 24 December 2011 - 10:18

    Mam:

    Nou man t klinkt weer geweldig!! Nogmaals geniet van alles om je heen en zeker van een ieder die je gaat ontmoeten!! En dat zijn er nogal wat heb ik begrepen fijn gevoel is dat!!

    Lieve Ralph dikke kus en knuffel vanuit Nederland!!

    Mam

  • 26 December 2011 - 10:57

    Karin:

    Hey Ralph

    Maak er wel wat moois he. Al je foto's zien er geweldig uit. Straks komen Toni en Wim een borrel drinken. Jij slaapt nu, maar we proosten zeker op jou. je hebt wel een mooie wedstrijd gemist tegen FC Boshuizen. Jij zou zeker genoten hebben. We vertellen je er alles van wanneer je terugbent.

    Hey kanjer geniet he!

  • 26 December 2011 - 14:21

    Tante Ans En Oom Hen:

    Hoi Ralph,
    Wat een belevenissen allemaal he. Soms even in je arm knijpen zeker of je het niet allemaal droomt
    En nu Kerstfeest in Sydney, misschien in het zonnetje?
    En straks oud en nieuw daar vieren, zal je de oliebollen missen? Of hebben ze die daar ook.
    Nou geniet maar van alles hoor. Dikke kus van ons

    Oom Henk en Tante Ans

  • 29 December 2011 - 16:10

    Michel:

    Hello aussie,

    Ik begrijp dat jij je geen moment verveeld! Mooi werk, jongen. Ga je ook nog the outback onveilig maken of waag je je daar niet aan. Ben benieuwd of je ook nog naar een potje indoorsoccer/football gaat kijken. Schijnt een mix van zaal- en veldvoetbal te zijn, best fysiek dus. Kan je nog een beetje hardlopen of is het daar nu te warm voor? Op het journaal zien we beelden over overstromingen vanwege een orkaan, die even kwam aanwaaien.
    Maar dat is noordelijker, dan waar jij zit, dus mogelijk heb jij d'er geen last van. Hé maatje, kijk uit voor de kroko's! Ik blijf je volgen.

    Groetjes uit Voorschoten

  • 30 December 2011 - 15:23

    Ivonne En Laila:

    Ha Ralph, ziet er allemaal goed en zonnig uit daar bij jou. Wij wensen jou een fijne jaarwisseling en een heel goed begin voor 2012!

  • 31 December 2011 - 15:07

    Karin:

    Hoi Ralph een mooi, gezond en gelukkig 2012. Het was goed je stem effe te horen vorige week. Jij bent al in 2012 wij moeten nog een paar uur wachten. Het ziet er allemaal geweldig uit. Liefs en kus, karin

  • 01 Januari 2012 - 18:45

    Ine:

    Ha Ralph Leuk om je verslagen te lezen. Vanuit een ongezellig grauw Nederland wens ik je een voorspoedig 2012. Ik lees dat je erg van je reis geniet. Maak er een leuke tijd van.
    Groeten Ine

  • 01 Januari 2012 - 22:26

    Danielle En Patrick:

    Hoi Ralph, wij wijn erg benieuwd hoe je oudjaarsavond bellefd hebt op het strand.Vast niet ongezellig denken wij.Super vuurwerk natuurlijk vanaf de brug.Heb je de brug al beklommen?
    Zet ff een paar foto's erop als je tijd hebt.blijft erg leuk.
    Succes man, deze reis vergeet je never meer!!!
    Lieve groetjes en pas goed op jezelf!
    x van ons

  • 02 Januari 2012 - 12:57

    Reyer En Ria:

    Hoi Ralph, je reisverslagen zijn erg leuk om te lezen en bij deze wensen we jou een voorspoedig 2012 toe en nog veel plezier in Australie.
    Groeten van Reyer en Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2012

de beslissing

14 Januari 2012

sydney again en great ocean road

06 Januari 2012

reisplannen

24 December 2011

sydney

15 December 2011

newcastle
ralph

Actief sinds 10 Okt. 2011
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 14438

Voorgaande reizen:

15 November 2011 - 16 Mei 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: