newcastle - Reisverslag uit Newcastle, Australië van ralph kijk in de vegte - WaarBenJij.nu newcastle - Reisverslag uit Newcastle, Australië van ralph kijk in de vegte - WaarBenJij.nu

newcastle

Door: ralphkidv

Blijf op de hoogte en volg ralph

15 December 2011 | Australië, Newcastle

ey allemaal,

Ik ben nu alweer mijn vierde dag in newcastle en het is hier heerlijk! Een aanrader van Marleen maar echt een top hostel! Internet is alleen een beetje duur maar zit nu ls een echte ackpacker haha buiten gratis wifi (internet) te ontvangen haha een echte nederlander ben ik toch! Maar zoals ik al zei prima hostel lekker dicht bij het strand de cafetjes enz.! Ik ga hier nog een weekje ongeveer blijven en dan is het weer sydney time!! Vanavond naar een cafe om gratis te eten en trivia te spelen het hostel verzint namelijk elke avond wel wat gezelligs! Voor iedereen die hier zit is het of de laatste stop voor sydney of ze gaan naar boven! Ik vind het wel ff lekker dat ik hier nog een weekje ben! Ff lekker rust en niet iedere keer die tas inpakkken haha! Ik ga weer ff lekker genieten en als jullie zo lekker wakker worden zien jullie dat ik weer wat heb verteld!Blijft gek jullie wakker worden ik al weer bijna richting het eten! dikke kus voor allemaal!

  • 15 December 2011 - 12:53

    Mam:

    Hey Ralph, wederom leuk om het allemaal zo mee te maken!! Lange leve internet dat helpt ons!! Je maakt er wat moois van man!!! Bijna komen Anneke en Martin en Joyce jou kant op geniet er van!!

    Liefs mam

  • 16 December 2011 - 10:48

    Tante Bep:

    Lieve Ralph verslag gelezen Volgens mij geniet je. Ik heb het Jezusclubhuis op gezet jammer dat je het niet kan zien.Ik wens je heel fijne dagen en een heel goed 2012.

    Liefs tante Bep.

  • 16 December 2011 - 11:22

    Passie:

    Eey maestro!! Ik ben echt onder de indruk van de mooie plekken waar je bent geweest!! Ik ben wel een beetje jaloers hoor :-) volgens mij heb je ook een leuke groep om mee te reizen?
    Gaje nog een keertje vissen?? Als ze groter zijn dan in Noorwegen kom ik naar je toe :-) Gr Pascal

  • 16 December 2011 - 21:28

    Steve:

    Ralphie, mooie dingen beleef je daar! de feestdagen komen eraan en die beleef jij in Sydney, niet verkeerd hoor, en zeker niet de NYE, als ik de televisie moet geloven. Die club uit Noord-Holland heeft mooi geloot, krijg je daar nog wat van mee? Morgen ga ik naar ZZ en hunnie zijn ook door in Europa!
    Geniet er van!

  • 19 December 2011 - 20:31

    Martin En Anneke:

    He Ralph, ik lees uiteraard met belangstelling je verslagen. klinkt allemaal goed. volgende week donderdag zijn wij er ook. Als we elkaar zien kan jij ons nu mooi tips geven.
    Tot over niet al te lange tijd in SYDNEY yeh. gr. martin

  • 20 December 2011 - 22:30

    Wil En Willy:

    Ha Ralph,
    Fijn dat je lekker aan het uitrusten bent,even bij komen.
    Wij zijn druk in de weer voor de kerstdagen in kopen te doen.
    Maar waar jij mee bezig ben is toch wat aangenamer.
    Dus geniet er maar van,hoop dat we nog wat foto`s te zien krijgen.We wensen je fijne dagen toe en een goed 2012 . Groeten van Wil en Willy

  • 22 December 2011 - 15:00

    Karin:

    Hey Ralph,

    eindelijk tijd om alles goed te bekijken. Het ziet er werkelijk fantastisch uit. Geniet maar lekker en wat is er mooier dan de kerst in de zon doorbrengen. Hier is het alleen maar druilerig. jammer dat jan niet durft te vliegen, anders was ik je op komen zoeken.
    liefs karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Newcastle

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2012

de beslissing

14 Januari 2012

sydney again en great ocean road

06 Januari 2012

reisplannen

24 December 2011

sydney

15 December 2011

newcastle
ralph

Actief sinds 10 Okt. 2011
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 14439

Voorgaande reizen:

15 November 2011 - 16 Mei 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: