brisbane en byron bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van ralph kijk in de vegte - WaarBenJij.nu brisbane en byron bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van ralph kijk in de vegte - WaarBenJij.nu

brisbane en byron bay

Door: ralphkidv

Blijf op de hoogte en volg ralph

10 December 2011 | Australië, Byron Bay

Ey allemaal,
Ik zit nu lekker in byron bay! alleen het weer vandaag is erg nederlands haha regen dus! Voordat ik naar byron bay ging stopte ik eerst 2 daagjes in brisbane waar een super gezellige kamer had! Iedereen zat daar al weken en ik kwam als nieuweling maar was gelijk gezellig! in de avond kaartspellen gespeeld en een heel gesprek met iemand gevoerd was echt super! Daarna uit en toen lekker het mandje in! De dag daarna regen dus een beetje chillen in het hostel en in de avond naar een komedie avond geweest was echt hilarisch! Terug in het hostel weer even lekker gekaart en toen slapen want de dag erna zou mijn bus richting byron bay gaan! Hier zit ik nu voor de tweede dag en gister heb ik heerlijk aan het strand gelegen en nog even uitgeweest! nu maar chillen met het mindere weer en morgenavond op naar newcastle de laatste stop voor sydney! Ik geniet dus nog steeds dikke kus allemaal

• 10 December 2011 - 06:50

Jane:

je hebt er al een hele reis op zitten. En al veel gezien. Geniet ervan!

• 10 December 2011 - 21:43

Mam:

Vandaag lekker chillen!! Vanavond weer op pad richting New Castle!!
    Fijn je gesproken te hebben vanochtend, bij jou al avond!! Op naar een nieuw avontuur!!

Groetjes Mamxx

• 11 December 2011 - 14:09

Ivonne :

Ha Ralph, goed te zien dat je het naar je zin hebt. Veel plezier nog! Wij waren vandaag ook op het strand, koud en veel wind, maar ook heerlijk!

• 14 December 2011 - 20:52

Michel:

Hoi Ralphy, op Face book een berichtje voor je achtergelaten. Veel plezier en maak er iets moois van. Ik ga je volgen!
    Groetjes van je loopmaatje bij V'97.