Fraiser island - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van ralph kijk in de vegte - WaarBenJij.nu Fraiser island - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van ralph kijk in de vegte - WaarBenJij.nu

Fraiser island

Door: ralphkidv

Blijf op de hoogte en volg ralph

06 December 2011 | Australië, Rainbow Beach

Hey allemaal,
Vandaag ben ik onderweg naar Brisane en type ik dit bericht alvast in de bus naar mijn hostel! Ik ben de afgelopen dagen In rainbow beach geweest waar ik een trip naar fraiser island had geboekt! Dit was een geweldige ervaring! 3 dagen en 2 nachten op een eiland en back to the roots! In een tentje slapen met alleen een slaapzak! Eten koken op een twee pits stelletje en daarna je spullen wassen in de zee wat kan het leven toch eenvoudig zijn! De eerste dag werden we smorgens al vroeg opgehaald door de reisleiding en we werden opgedeeld in 4 jeeps! Op naar fraiser waar we fantastisch weer hadden! Na stukken door de boes hadden gereden kwamen we na een flinke wandeling aan bij een zandvlakte en een geweldig mooi helder meer met super groote vissen erin! Hier heerlijk gezwommen en toen weer terug naar de jeeps en naar het kamp op het strand om onze tentjes op te zetten en eten te maken enz. Daarna spelletjes doen en slapen! De dag erna zijn we naar een oud schipwrak geweest en naar eli creek een beek die uitmond op het strand en daarna wat schitterende uitzichten vanaf rotsen en toen op naar champagne pools! Dit is echt een geweldige ervaring zwemmen in de zee dat bruist als champagne! En toen mocht ik rijden in de jeep wat een ervaring is dat! In een auto vol met Denen super gezellig en savonds weer lekkere koken en kaartspellen doen op het kamp! De laatste dag op fraiser was regenachtig helaas en zijn we lake mckeanzy wezen bezoeken! Wat een geweldige ervaring in kraak helder water te zwemmen en witte stranden geweldig dus! Toen op naar rainbow beach waar we de jeeps hebben opgeruimd gedouched na al dat zand en toen met de hele groep Denen gegeten bier gedronken en af en toe een shotje en wat deense zinnen geleerd kortom een prima 5 dagen in rainbow beach en fraiser! De groeten van mij en een dikke kus en tot snel!

• 06 December 2011 - 11:43

Mam:

Hey Backpacker, T gaat helemaal goed he man!!! Geweldig je verhalen te lezen!! Je kan wel een boek schrijven als je terug komt!!
    Hou vol en nogmaals GENIET van dit leven!!!!

dikke kus mam

• 06 December 2011 - 19:58

Judith Van Leeuwen:

Hoi Ralph,
    Van jouw moeder hoor ik iedere week, hoe het gaat, dus ik dacht ik stuur ook eens een groet naar "down under". Dapper hoor, zo in je eentje door zo'n groot land, toch wel handig dat ze engels praten. In ieder geval heel veel plezier gewenst!
    Judith (Voorschoten '97, sportief wandelen, klein en grijs)

• 06 December 2011 - 20:40

Wil En Willy:

Ha die Ralph,
    Gaaf het lezen van je verslag zijn we weer een beetje op de hoogte, fijn dat het weer ook aangenaam is ieder geval beter dan bij ons hier regen en harde wind.Veel plezier nog verder en we horen weer van je. Liefs van Wil en willy

• 07 December 2011 - 11:01

Martijn:

Gozertje...!!!

Mooie verhalen hoor daar, blijf vooral genieten en als het kan wat langer blijven. Dit doe je een keer en daarna nooit meer! Dan zit je weer in de sleur van werken, presteren etc. Kortom geniet van iedere minuut!

Grt Martijn en Hein

• 07 December 2011 - 18:38

Sven En Saskia:

Ha Ralph, Goed om te horen dat je het naar je zin hebt en zo te zien geniet je met volle teugen van elke dag en dat is belangrijk. Blijf vooral genieten en veel plezier voor de komende periode. Blijf je volgen en succes.

Dikke kus Sas&Sven.