Op naar fraiser island - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van ralph kijk in de vegte - WaarBenJij.nu Op naar fraiser island - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van ralph kijk in de vegte - WaarBenJij.nu

Op naar fraiser island

Door: ralphkidv

Blijf op de hoogte en volg ralph

02 December 2011 | Australië, Rainbow Beach

Hey allemaal,

Nu aangekomen in rainbow beach waar ik straks een meeting heb om te horen hoe het er aan toe zal gaan op fraiser island met de jeeps enz.
Gister ochtend de nacht bus gepakt naar agnes wather daar gegeten en geslapen en toen vanmorgen om 6.30 de bus gepak naar rainbow beach. Ben erg benieuwd hoe de komende dagen er uitzien maar dat zal wel weer prachtig worden rijdend over stranden! Ik zal dus langzaam terug naar sydney waar ik weer veel mensen ga ontmoeten heb ik wel weer even zin in om wat bekende gezichten te zien!! al ontmoet je hier veel mensen een bekende is ook wel weer even fijn!! na de fraiser island avonturen laat ik zeker weer wat horen! dikke kus

  • 02 December 2011 - 07:00

    Jane:

    wat cool.. Ben benieuwd hoe het daar eruit ziet. Ben je al lekker bruin geworden? Veel plezier met t scheuren over de stranden daar! Liefs

  • 02 December 2011 - 11:22

    Joyce:

    Hey Broertje,

    Ik zit steeds afbeeldingen te googlen waar jij zit.. hahaha ik snap dat jij in een fil zit :) Wat een Droom...

    Ik heb gister mijn ticket gekregen spannend vandaag precies een maand en dan ga ik op weg naar jou..

    Toen ik vanmorgen op werk kwam vroeg Mark mij wat we samen gingen ondernemen in Australie ik vertelde hem dat we the Great Ocean Road gingen maken.
    Hij heeft ook de Ocean Road gedaan maar niet 1 keer haha hij is drie keer op en neer gegaan zo mooi vond ie het.
    Hij raad ons aan ook Tasmania te bezoeken je weet niet wat je ziet...

    Het is echt super leuk om je verhaaltjes te lezen.. Ben trots op je!!

    We spreken elkaar snel.

    Dikke kus Joyce

  • 02 December 2011 - 16:38

    André En Lies :

    Hé Ralph,
    Zo lekker aan het genieten,begrijp uit de recenties dat je het naar je zin hebt het lijk mij een enorme belevenis,
    Maak er wat moois van en verder veel plezier.
    Groet Lies en André buurtjes nr 5

  • 02 December 2011 - 17:56

    Stefan,Joyce & Floor:

    Wat supergaaf wat je allemaal meemaakt en ziet Ralph. Dat is niet te beschrijven! Superleuk ook dat we je zo kunnen volgen, ook al worden we wel wat jaloers als we die temperaturen zien en je verhalen lezen ;-) Geniet ervan, supergaaf ook dat Joyce al snel naar je toekomt en nog HEEL VEEL plezier. Liefs, Steef & Joyce en dikke kus van Floor! Xxx

  • 03 December 2011 - 17:18

    Steve:

    Raluffie! Klink goed allemaal, maar we willen foto's zien! Eerst zien dan geloven;) Gaat je goed man en vnv gaat Leiden Den Bosch aanpakken Hooooi

  • 04 December 2011 - 15:18

    Mam:

    Vandaag zondag De Terspeckeloop!!!
    Joyce 10 km in 1.02.15!! Pas op ze komt er echt aan haha!!
    Gaat ie goed??
    Groeten van t circuit!!

    kus mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Rainbow Beach

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2012

de beslissing

14 Januari 2012

sydney again en great ocean road

06 Januari 2012

reisplannen

24 December 2011

sydney

15 December 2011

newcastle
ralph

Actief sinds 10 Okt. 2011
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 14479

Voorgaande reizen:

15 November 2011 - 16 Mei 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: