White sundays - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van ralph kijk in de vegte - WaarBenJij.nu White sundays - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van ralph kijk in de vegte - WaarBenJij.nu

White sundays

Door: ralphkidv

Blijf op de hoogte en volg ralph

29 November 2011 | Australië, Airlie Beach

ey allemaal,

Eindelijk weer eens een bericht haha!! Afgelopen twee dagen wezen zeilen en wat ik daar allemaal gezien heb dat kun je met geen pen beschrijven zo mooi!! Ik zei al tegen mijn moeder aan de telefoon het is alsof je in een film leeft maar als je kan zwemmen en snorkelen in helder blauw water en kunt zonnen op witte stranden dan moet je soms je zelf even knijpen om te kijken of dit wel echt is!! Maar het is echt en het is een droom die elke dag weer uitkomt! voordat ik ging zeilen ontmoette ik een leuk stel uit nederland en ik heb een onwijs leuke dag met hen gehad!! vanavond maar weer eens een klein biertje en morgenavond onderweg naar fraiser island waar zoals de hele tocht al weer een stukje van de film verder zal gaan!!! Ik mis jullie allemaal super maar als je deze mooie ervaring in je leven kan maken dan helpt dat super!! dikke kus

  • 29 November 2011 - 09:45

    Mam:

    Hey Ralph, heb je nog een foto tje?? Ik lees je verhaal met een lach en een klein traantje natuurlijk missen we jou ook!! Maar........ het is je zo gegund om in deze film alle scenes af te maken het is een super ervaring met onwijs veel mooie dingen. Mensen kunnen je veel vertellen maar jij kan Australie voelen, zien en evaren!! Genieten doe je volgens mij al vanaf t eerste ogenblik in Sydney(Hong Kong). Nu weer aan wal en op voor de jeepsafari!! Lieve Ralph kijk goed om je heen dit kunnen ze je nooit meer afnemen!!!! Pas goed op jezelf!!
    Dikke kussssss mam

  • 29 November 2011 - 11:36

    Jane:

    Wat een mooie verhalen allemaal!
    ben heel benieuwd naar al je foto's.. en als ik kon was ik ook even op bezoek gekomen maar helaas!! Geniet ervan!! ..

    x

  • 30 November 2011 - 22:57

    Danielle En Patrick:

    Jeetje Ralph, wat zou oma trots op je zijn geweest zeg.Als die jongen maar goed uitkijkt zou ze ook gezegd hebben en ze had je zeker gevolgd met een kaart op de deur.
    Nu volgen wij jou op de voet en steunen je op deze prachtige reis.
    Je hebt het prima naar je zin en maakt prachtige dingen mee, waar je de rest van je leven mooi op terug kunt kijken.
    Gaaf, Joyce haar ticket geboekt.Het gaat echt gebeuren.Maak er wat van man.Spreek je.Groetjes van ons

  • 01 December 2011 - 13:53

    Reyer En Ria:

    Hoi Ralph,
    Nou zo te lezen heb je het super naar je zin en we hopen nog mooie foto's van je te zien. Het ga je goed geniet ervan. Groeten van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2012

de beslissing

14 Januari 2012

sydney again en great ocean road

06 Januari 2012

reisplannen

24 December 2011

sydney

15 December 2011

newcastle
ralph

Actief sinds 10 Okt. 2011
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 14474

Voorgaande reizen:

15 November 2011 - 16 Mei 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: