Vertrek uit Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van ralph kijk in de vegte - WaarBenJij.nu Vertrek uit Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van ralph kijk in de vegte - WaarBenJij.nu

Vertrek uit Cairns

Door: ralphkidv

Blijf op de hoogte en volg ralph

25 November 2011 | Australië, Cairns

Hoi allemaal,

Vandaag heerlijk gezwommen in het zwembad naast de zee. Want hier kan je niet zwemmen in de zee maar er ligt een heerlijk zwembad naast.
Morgenochten 7.45 lokale tijd ga ik richting airlie beach waar ik met een boot ga snorkelen en de zee op ga! daarna richting fraiser island waar ik met jeeps drie daagjes ga rond rijden!!
Kortom het leven is hier heerlijk en de zon schijnt bijna elke dag!! verder mis ik jullie allemaal wel maar de mooie ervaringen hier doen veel goeds!! in december lekker oud en nieuw in sydney en in januari komt mijn lieve zus!!! doeg allemaal kus

  • 25 November 2011 - 07:38

    Joyce:

    Lieve Ralph,

    Ik ben blij dat we vanmorgen even hebben kunnen kletsen samen.
    Ik ben super trots op je en het gaat allemaal goed komen.
    Vanavond of morgen laat ik je weten wat mijn vluchttijden zijn en ik ga nog even kijken of ik met dezelde vlucht als jij kan.
    Nou Lieverd geniet van het snorkelen en het rijden in jeepjes hahaha!!
    We spreken elkaar snel.

    Heel veel kusjes en knuffels voor jou

  • 25 November 2011 - 09:34

    Tante Bep:

    Lieve Ralph leuk je berichtjes te lezen geniet maar lekker maar wees wel voorzichtig.Liefs tante Bep.

  • 25 November 2011 - 10:54

    Mam:

    Let op de ruitenwissers bij de jeepsafari!! Maak er wat moois van!! En bovenal jouw besluiten zijn belangrijk!! Pas goed op jezelf!!

    Mam

  • 26 November 2011 - 10:20

    Joyce:

    Hey Ralph,

    Ticket naar jou is geboekt!!
    Ik heb een e mail naar jou getuurd met mij vluchttijden :)
    Ik zal toch wel aankomen met China Southern Airlines hahaha
    Fosse zegt je ziet vanzelf wel of het vliegtuig met plakkertjes in elkaar zit!
    Mocht dat het geval zijn kom ik toch nog :)
    Ik ga zo me visum regelen en dan is alles klaar voor de reis....
    Mmmm misschien heb ik ook een koffer nodig, miss gaat dat ook nog wel lukken vandaag!
    We spreken elkaar snel weer!!

    Dikke kus Joyce

  • 26 November 2011 - 15:57

    Stefan:

    heey Ralph,

    echt gaaf om allemaal te lezen man!!!
    geniet er lekker van !!!!!

    gr stefan

  • 26 November 2011 - 15:59

    Wil En Willy:

    Ha Ralph
    Wat gaaf dat je met jeeps gaat rond rijden geniet er maar van en wat leuk dat Joyce ook al gauw naar je toekomt .Genieten jullie er maar van en kijk goed uit.We blijven je volgen.
    Liefs van Wil en Willy

  • 27 November 2011 - 16:09

    Mam En Wim:

    Vanochtend elkaar gesproken bij ons zondag bij jou begin van de avond. Je had een leuk stel uit Nederland ontmoet!! En t klonk weer als Ralph met plannen!!! Wij zijn er blij om man!!Fijn dat Joyce je opzoekt en met oud en nieuw ontmoet je Anneke en Martin in Sydney!! Je zei dat t leek alsof je in een film leeft als ik op google kijk lijkt t ook zo t ziet er allemaal prachtig uit zo blauw die zee en mooie stranden!! Jongen geniet ook nu weer bij t snorkelen en zeilen. T komt allemaal goed enne... jouw bloemetjes stonden nog mooi bij oma!!
    heel veel lieve groeten en tot horens!! xxx mam en wim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2012

de beslissing

14 Januari 2012

sydney again en great ocean road

06 Januari 2012

reisplannen

24 December 2011

sydney

15 December 2011

newcastle
ralph

Actief sinds 10 Okt. 2011
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 14473

Voorgaande reizen:

15 November 2011 - 16 Mei 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: