vlucht en pizza eten - Reisverslag uit Cairns, Australië van ralph kijk in de vegte - WaarBenJij.nu vlucht en pizza eten - Reisverslag uit Cairns, Australië van ralph kijk in de vegte - WaarBenJij.nu

vlucht en pizza eten

Door: ralphkidv

Blijf op de hoogte en volg ralph

23 November 2011 | Australië, Cairns

Ey allemaal,

Gister iin de ochtend hier en voor jullie de avond werd ik opgepikt in het hostel in sydney om in twee vluchten naar cairns te gaan.
Zo ben ik via brisbane daar 2 uurtjes wachten naar cairns gevlogen.. Daar had ik al een hostel geregeld voor drie nachten en daar zit ik dan nu ook dit verhaaltje te tikken. Dit hostel is van de zelfde maatschapij als waar ik in sydney in zat dus dat voelt vertrouwd. Na hier aangekomen te zijn werd mij bij de receptie verteld dat je iedere avond gratis kan eten ergens in een restaurant en dat was vanavond pizza! Vandaag ga ik uitzoeken hoe ik van cairns weer verder ga maar het zal waarschijnlijk via withe sundays en fraiser island naar beneden worden!!! En ik zal weer eens een paar fototjes maken... groet aan allemaal

• 24 November 2011 - 08:00

Ivonne:

Ha Ralph, ziet er allemaal prima uit! Heerlijk zo'n reis waar niets moet en veel mag. Geniet ervan. (p.s. heb al kangaroe's gezien?)