vlucht en pizza eten - Reisverslag uit Cairns, Australië van ralph kijk in de vegte - WaarBenJij.nu vlucht en pizza eten - Reisverslag uit Cairns, Australië van ralph kijk in de vegte - WaarBenJij.nu

vlucht en pizza eten

Door: ralphkidv

Blijf op de hoogte en volg ralph

23 November 2011 | Australië, Cairns

Ey allemaal,

Gister iin de ochtend hier en voor jullie de avond werd ik opgepikt in het hostel in sydney om in twee vluchten naar cairns te gaan.
Zo ben ik via brisbane daar 2 uurtjes wachten naar cairns gevlogen.. Daar had ik al een hostel geregeld voor drie nachten en daar zit ik dan nu ook dit verhaaltje te tikken. Dit hostel is van de zelfde maatschapij als waar ik in sydney in zat dus dat voelt vertrouwd. Na hier aangekomen te zijn werd mij bij de receptie verteld dat je iedere avond gratis kan eten ergens in een restaurant en dat was vanavond pizza! Vandaag ga ik uitzoeken hoe ik van cairns weer verder ga maar het zal waarschijnlijk via withe sundays en fraiser island naar beneden worden!!! En ik zal weer eens een paar fototjes maken... groet aan allemaal

  • 24 November 2011 - 08:00

    Ivonne:

    Ha Ralph, ziet er allemaal prima uit! Heerlijk zo'n reis waar niets moet en veel mag. Geniet ervan. (p.s. heb al kangaroe's gezien?)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2012

de beslissing

14 Januari 2012

sydney again en great ocean road

06 Januari 2012

reisplannen

24 December 2011

sydney

15 December 2011

newcastle
ralph

Actief sinds 10 Okt. 2011
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 14436

Voorgaande reizen:

15 November 2011 - 16 Mei 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: